Over Samenwerking Verantwoord Zonnen

Samenwerking Verantwoord Zonnen (SVZ) geeft voorlichting aan de consument over zonnen. De branchevereniging bevordert de kwaliteit en veiligheid van het zonnen op de zonnebank met het opzetten en stimuleren van de Code voor Praktijkuitoefening, interne voorlichting aan leden en het bieden van en motiveren tot opleiding van het personeel van zonnestudio’s.

Daarnaast is SVZ gesprekspartner voor de overheid en andere partijen als het gaat over regelgeving, handhaving en zelfregulering. Aangesloten zonneondernemers maken zich samen met SVZ sterk voor een hoog niveau van advies over het zonnen, dienstverlening door deskundig opgeleide medewerkers, hygiëne in de studio en veiligheid van de apparatuur. De statuten van de vereniging vindt u hier.

Wij hebben ook een prachtige facebook pagina. Meldt u aan en deel deze pagina. Er worden wekelijks nieuwe berichten op deze pagina geplaatst. Interessant voor u maar ook voor uw klanten. Veel leesplezier! Via deze link komt u direct op de pagina terecht.

SVZ is ook actief lid van de Europese brancheorganisatie, European Sunlight Association (ESA), om onderwerpen in Europees verband af te kunnen stemmen. In de ESA zijn alle landen in Europa vertegenwoordigd.