Op zoek naar warmte en energie?

Regenjassen, wintertruien, dikke sokken en warme laarzen… de herfst is in volle gang. Lijkt het ook een eeuwigheid geleden dat u lekker ontspannen in de zon lag? Genietend van de warmte en de wetenschap dat een energiek gevoel en een gezonde bruine teint als souvenir na het zonnebad worden meegenomen.

Het goede nieuws is dat u niet tot de volgende zomerzon hoeft te wachten voor zo’n heerlijk ontspannen en warm moment voor uzelf. De zonnestudio’s die aangesloten zijn bij Samenwerking Verantwoord Zonnen bieden deze lekkere vakantiemomenten namelijk het hele jaar door!

De professionele zonneapparatuur bij SVZ-leden is voorzien van bruiningslampen die de warmte en kracht van de Mediterrane zomerzon naar het herfstige Nederland brengt. Tijdens de comfortabele zonnesessie geniet u van de fijne zonnestralen op uw huid, in de wetenschap dat een energiek gevoel en een gezonde bruine teint het souvenir zullen zijn.

Klaar voor een verantwoord zonnige winter? Kijk snel op deze site waar bij u in de buurt een SVZ zonnestudio te vinden is!